søndag 21. januar 2007

Om takknemlighet

Takk til deg, ditt elendige eksemplar av arten menneske, som bestemte deg for å stjele vesken min fra stolen jeg satt på natt til søndag.

Takk for at jeg fikk betale Låsemester1 3500 kr for å komme inn min egen dør.

Takk for at jeg nå slipper å bruke den nye, fine mobilen min.

Takk for at jeg fikk bruke åleskinnslommeboken jeg fikk til jul i nesten 1 måned.

Takk for at du tok det svarte ullskjerfet mitt (!), slik at jeg slipper å være varm når jeg skal ha inspeksjon to ganger daglig fremover.

Takk for at jeg får muligheten til å klare meg uten Visa i 5-8 dager.

Takk også for at du tok 500-lappen min. Vet ikke hvordan jeg ellers skulle blitt kvitt den.

Kos deg.

5 kommentarer:

Rina Mariann Hansen sa...

Hei du. Grattis med blog, og ikke-grattis med mista veske!

Ninings sa...

Gracias :)
Vesketyver er vi imot... Ja.

Unknown sa...

sympati til tjuven som må ha alle fine tinga dine!

Julie Lødrup sa...

Jeg prøvde å legge link til deg på bloggen min, men det gikk ikk:(

Ninings sa...

Det er fordi jeg er slem og ondskapsfull, og blogspot liker ikke sånne mennesker.

(altså ikke fordi blogspot har vært nede...)