onsdag 14. februar 2007

Om backgammon og melk med honning

Igår var man på besøk hos Ingrid for å lære backgammon. Det hadde blitt kjøpt inn nytt, stort brett for anledningen, og forholdene lå til rette for en knallkveld! Veldig så morsomt spill, altså! Skjønner alt, bortsett fra den terningen med alle tallene på...... TTT... Vant noen ganger også, selvom det hverken ble backgammon eller gammon... :)

Men hallo! Hva er greia med varm melk med honning?? Er det så fryktelig rart at jeg aldri hadde smakt det før?? Man klarte å gjøre vertinnen målløs der en stund da sannheten kom for en dag... Hvis jeg hadde vondt i halsen da jeg bodde hjemme, fikk jeg servert varmt vann med eddik......
Nuvel... igår fikk jeg da altså servert varm melk med honning. Nam!!! :)




PS: Det er studieuke, så man har utdanningspermisjon fra dagjobben sin... man er imot...

4 kommentarer:

Julie Lødrup sa...

Det er Ingrid som er rar. Jeg har heller aldri smakt melk med honning. Men er skeptisk. Honning er godt, melk er godt, men er varm melk noe godt?

Rina Mariann Hansen sa...

varm melk m honning er noe som kun finnes i bøker .
Har endelig fått linka deg:)

Ninings sa...

Aha!
Hva har jeg lært av dette? La ikke Ingrider bygge ned selvtilliten din hva gjelder erfaring med hals-lindre-ting! ;)

Unknown sa...

Hallo! Varm mjølk med honning er jo kjempevanleg! Fekk det heile tida då eg var lita! Er skeptisk til julie, rina og nina. Varm mjølk med honning = godt og vanleg! Jaja... kva skal ein vente frå austlendingar. Uvitande alle saman...