tirsdag 22. mai 2007

Om å bli gammel, eksamen, og å være handy woman

Jeg har blitt gammel. Vil ikke bli eldre. Når man er 25 skal man liksom være så voksen og etablert og sånn. Er imot. Vil forbli 24. Sånn er det.

Hadde eksamen idag, i likhet med halve verden (nesten, i hvert fall). Deilig å være ferdig! Da er det bare å sette i gang med oppgaveskriving, så man slipper å bruke sommerferien på det! Veldig spennende oppgave. Gleder seg til det.

Imorgen skal jeg leke handy woman. Bygge småbruk på en topp på landet. Blir deilig. Tror jeg er litt handy! ...om noen bare forteller meg hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal gjøre det.........

4 kommentarer:

Unknown sa...

gamla ;)

Ninings sa...

Blæh! :(

Rina Mariann Hansen sa...

du er jo så ung!! ingen sier man må være etablert før man er. .... hmm.. 35, tror jeg. Sånn er det

Ninings sa...

Hehehe!
Det var godt å høre! ...selvom du har vært relativt etablert ganske så lenge, da... ;) Innrøm det! ;)