fredag 20. juli 2007

Om å pusse opp og plutselige innfall

Man pusser opp soverommet sitt. Forrige eier av leiligheten hadde malt strukturmaling på veggene, hvilket virkelig ikke, selvom man legger godviljen til, er noe fint i det hele tatt. Denne skulle altså jeg fjerne, hvilket raskt viste seg at er en forferdelig jobb! Nøyer meg med to + en liten vegg i denne omgang. Brukte tre dager på å skrape den av for hånd (ja, jeg er nå permanent støl i armer og skuldre)!
Heldigvis i gang med å sparkle veggene rette nå, så får vi se hvor flink jeg er til det... :-S
Om alt går etter planen, er jeg klar til å begynne å male på mandag :)

Ellers har jeg plutselig fått lyst til å reise utenlands igjen...typen studere eller noe... hmmm... Ikke sikker på om jeg skal gjøre noe med det eller ikke...
Da jeg dro til NZ da jeg var 15, gikk det 1 dag fra jeg hørte om utvekslingsprogrammet til jeg søkte på det....
Men vil ikke slutte i jobben..... teite dilemmaet....

Ingen kommentarer: